hy-calamine autobus-autocar

 

Start uw bus soms moeilijk?
Overmatige zwarte rook achter uw touringcars?
Stelt u vast dat de prestaties van uw autobus verminderen? 
Gaten in de versnelling? 
Vertoont uw bus een verhoogd verbruik? 
Branden er indicatorlampjes op het dashboard?
Probleem technische controle (verontreinigende stoffen)?
De schuldige, in meer dan 75% van de gevallen? De vervuiling van uw motor door calamine

 

Waarom is het ontkalken van een bus – touringcar van essentieel belang?

FlexFuel Energy Development heeft een station voor ontkalking en motorreiniging door waterstofinjectie ontworpen voor bussen en touringcars tot 9 liter motorvermogen: Hy-Calamine 2000S met optie EGR Pilot.

Bussen en touringcars die door onze steden rijden en hun hele leven in de file staan, vormen de belangrijkste gevallen van motorvervuiling. In feite kunnen dieselmotoren die moeten worden opgewarmd om volledige verbranding te bereiken, de vereiste temperaturen niet bereiken en vervuilen tijdens de afgelegde kilometers, wat resulteert in motorpech, oververhitting en problemen van afzetting van calamine op de meest gevoelige delen van de motor.

Het is de verbranding, in het hart van de motor van uw bussen-touringcars die verantwoordelijk is voor roetafzetting in de cilinders, de zuigers, het roetfilter (DPF), de EGR-klep en de turbo.

Wie heeft nog niet eerder een defect Adblue-systeem gekend, wat problemen veroorzaakt voor de DPF door een panne te veroorzaken!

Door de vervuiling verhinderen de onderdelen dat de motor correct werkt. Als de calamine (roet) niet regelmatig wordt verwijderd, doen zich storingen voor en kan het additief snel vervuild raken, uw bus-touringcar kan vastlopen aan de kant van de weg met uw lading om het nog niet te hebben over de kosten van de onderdelen, een vervuilde injector van een bus-touringcar, een beslagen turbo, enz… (reken op 1.350 euro voor de Turbo en tot 6.000 euro voor een DPF).

Waarom is het ontkalkingsstation Hy-Calamine 2000S hier vereist?

Geconfronteerd met de vervuiling van de motor van bussen en touringcars, biedt de Hy-Calamine-technologie een exclusieve unieke en gepatenteerde oplossing, gecertificeerd door het Ministerie van Transport en het Bureau Veritas.

Komende uit de industriële wereld en erkend door de pers vanwege zijn betrouwbaarheid, reinigt Hy-Calamine 2000S de motoren grondig van roet door waterstof in de luchtinlaat te injecteren.

Station de décalaminage bus 2000s

Het traject van deze waterstof waarborgt de regeneratie van alle delen van uw motor (vervuilde DPF, EGR-klep, Turbo, Injector). Geregenereerd vindt de motor zijn koppeling opnieuw, defecten worden gecorrigeerd en vervuilende stoffen worden met meer dan de helft geëlimineerd.

Het ontkalkingsstation door waterstofinjectie Hy-Calamine 2000S reinigt zal uw motor en alle onderdelen die door calamine worden aangetast grondig reinigen en het regelmatig ontkalken van uw touringcar zal u helpen voorkomen dat:

  • Er zwarte rook vrijkomt via de uitlaat van uw touringcar.
  • Het DPF-filter problemen veroorzaakt door verstopping.
  • Problemen gelinkt met de slechte verdamping van uw injectoren.
  • De indicatorlampjes op uw dashboard gaan branden.
  • De motor van uw touringcar vermogen verliest.

Tot slot, om aan al uw verwachtingen te voldoen, kunt u de depollutie van uw wagenpark uitbesteden aan onze interventieteams die ter plaatse zullen tussenkomen om uw volledige wagenpark te behandelen volgens het schema dat u het beste uitkomt, bezoek onze pagina Hy-Service voor meer informatie of neem contact met ons op.

Onze servicewagen kan tot 6 auto’s of 3 bussen tegelijkertijd behandelen.

Waarom voorkeur geven aan een ontkalking met waterstof in plaats van chemische toevoegingen?

De ontkalking door middel van waterstof wordt geproduceerd door de verbetering van een natuurlijk verschijnsel, namelijk de verrijking van het lucht-/brandstofmengsel in uw verbrandingsmotor. U werkt voor gemeenschappen en hebt verantwoordelijkheden voor uw ecologische voetafdruk gerelateerd aan uw activiteit.

Zoals u weet, is het reinigen van een motor met een vervuilende chemische stof onzin! Dit proces is effectief en niet agressief omdat het geen chemische en corrosieve stoffen in uw motor introduceert.

“Het is beter om te voorkomen een product waarvan de bijwerkingen niet gekend zijn, te introduceren in een injectiesysteem van 4.000€ […] geef de voorkeur aan een professionele reinigende ontkalking.”

Auto Plus, less het artikel

 

Gecertificeerd: Door het Ministerie van Transport en het Bureau Veritas
Herkend: Geprezen door de pers, is het station met succes getest door  Auto Plus, M6 Turbo et Décision Atelier