AANDACHT VOOR DE KLANT
- De klant een offerte bieden voor het werk dat moet worden uitgevoerd.
- Hem/haar een factuur afleveren waarop de prijs van de onderdelen en de arbeid staat vermeld.
- De FFED fabrieksgarantie aanbieden en respecteren.
- De kwalitatieve en milieunormen respecteren.
HANDELSBETREKKINGEN
- Zich trouw en eerlijk gedragen in de beroepsuitoefening.
- Het handelsbeleid van FFED respecteren.
- Factureren volgens de tariefprijzen van de fabrikant
- Voorrang geven aan door FFED aanbevolen materiaal, in het kader conversiebewerkingen.
TECHNISCHE UITVOERING
- De mechanische staat van bevinding bevestigen vóór de installatie en indien nodig een offerte voor de herstelwerkzaamheden geven.
- De gegrondheid garanderen om een goed uitgerust voertuig te voorzien.
- Een onderhoudsplan voorstellen, aangepast aan de gebruiksomstandigheden van het voertuig.
SOCIALE ETHIEK
- Bijdragen tot de verbetering van de arbeidsomstandigheden.
- De sociale wetgeving en de gezondheids- en veiligheidsregels respecteren.
- De verplichting tot belasting- en sociale aangifte, alsook hun verordeningen respecteren.
- Medewerkers opleiden in de technische evoluties van de FFED-producten.
ACTIEPLAN VOOR DIVERSITEIT
- Bijdragen tot het sensibiliseren, het vormgeven over en het aanmoedigen tot de toepassing van het non-discriminatiebeginsel.
ECOLOGISCHE ENGAGEMENT
- Bijdragen aan het milieubewustzijn van klanten
- Milieuvriendelijke methodes bevorderen
- Inzet voor een ecologische benadering