AANDACHT VOOR DE KLANTengagement-ethique

  • De klant een offerte bieden voor het werk dat moet worden uitgevoerd.
  • Hem/haar een factuur afleveren waarop de prijs van de onderdelen en de arbeid staat vermeld.
  • De FFED fabrieksgarantie aanbieden en respecteren.
  • De kwalitatieve en milieunormen respecteren.

HANDELSBETREKKINGEN

  • Zich trouw en eerlijk gedragen in de beroepsuitoefening.
  • Het handelsbeleid van FFED respecteren.
  • Factureren volgens de tariefprijzen van de fabrikant
  • Voorrang geven aan door FFED aanbevolen materiaal, in het kader conversiebewerkingen.

TECHNISCHE UITVOERINGpicto-tools

  • De mechanische staat van bevinding bevestigen vóór de installatie en indien nodig een offerte voor de herstelwerkzaamheden geven.
  • De gegrondheid garanderen om een goed uitgerust voertuig te voorzien.
  • Een onderhoudsplan voorstellen, aangepast aan de gebruiksomstandigheden van het voertuig.

SOCIALE ETHIEK

  • Bijdragen tot de verbetering van de arbeidsomstandigheden.
  • De sociale wetgeving en de gezondheids- en veiligheidsregels respecteren.
  • De verplichting tot belasting- en sociale aangifte, alsook hun verordeningen respecteren.
  • Medewerkers opleiden in de technische evoluties van de FFED-producten.

ACTIEPLAN VOOR DIVERSITEITengagement-qualite

  • Bijdragen tot het sensibiliseren, het vormgeven over en het aanmoedigen tot de toepassing van het non-discriminatiebeginsel.

ECOLOGISCHE ENGAGEMENT

  • Bijdragen aan het milieubewustzijn van klanten
  • Milieuvriendelijke methodes bevorderen
  • Inzet voor een ecologische benadering